March 13, 2015

NTC: 10. Retro manicure

Salutări, salutări!
E din nou sâmbătă așa că e timpul pentru o nouă manichiură. M-am tot gândit la ce să fac eu pentru tine pentru această temă și mă gândeam la un glob disco sau ceva din genul ăsta de retro. Dar o vizită la mama acasă m-a făcut să îmi schimb ideea radical. Am găsit la fratele meu jocul acela cu 9999 în 1! Îți aduci aminte de el? Mi-a adus aminte de copilărie așa că am ales să mi-l pictez pe unghii pentru această temă.
Sper din suflet să îți placă această manichiură și că te-am făcut - măcar puțin - să te gândești la copilărie!

Hello, hello! 
A new Saturday, right? Yep and a new manicure! This time is a retro inspired manicure. All I thought about when I planned this manicure for today was a disco ball. But then I went at my mom's and got lightstruck! I found a game... That 9999 in 1 game! Remember it? So I pictured it on my nails! 
I really hope you like may manicure or at least made you remember your childhood games.

Kisses!




More retro manicures, here:
4. Teo - www.taitzel.com

14 comments:

  1. Cuuute! M-apuca nostalgia :))) si eu mai am am jocul acela, inca functioneaza :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și al lui frate-mio mai merge...și i-l mai iau și mai dau o joacă și eu! Mulțumesc, Andra! Pupici! :*

      Delete
  2. ce dragalasenie..sa sti ca eu inca ma mai joc:)) in avion/tren/masina este the best thing :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Așa-i? și eu mă joc de câte ori am ocazia pe jocul ăsta! :) Mulțumesc, Teo! :*

      Delete
  3. Woooow! Ce idee grozava! Superbe unghiute!

    ReplyDelete
  4. Cat de funny este idea!!! Imi place mult manichiura.

    ReplyDelete
  5. Cat de funny este idea!!! Imi place mult manichiura.

    ReplyDelete
  6. Hi hi ce dragute ..imi place mult

    ReplyDelete