February 13, 2015

Așteptând Ziua Îndrăgostiților! / Waiting for Valentine's Day!

Ok, deci sunt ultra-mega happy că mi-am revenit și nu mai sufăr - atât de mult! :) La țanc pentru a-ți da câteva idei - pe ultima sută de metri - de manichiuri de Ziua Îndrăgostiților! Am pregătit câteva special pentru această zi, dar din punctul meu de vedere putem să ne transpunem dragostea pe unghiuțe în fiecare zi, de câte ori dorim și de câte ori simțim nevoia. Iar în ceea ce privește jumătatea noastră, eu zic să îl iubim/o iubim și să îi arătăm asta de câte ori simțim nevoia.
Câteva vor fi manichiuri noi, altele vor fi din arhivă, cu link spre postare! Sper să ai o zi minunată mâine! Fie că ai jumătatea lângă tine, fie că ești cu prietena ta cea mai bună și beți împreună un pahar de vin delicios și vă uitați la un thriller! ;)















Pe ultimul paragraf îți urez ceva: sper să ai un week-end minunat, alături de cine ți-e ție drag, iubit/iubită, părinți, frați/surori sau oricine altcineva.


8 comments:

  1. Ce dragute suuunt! <3

    http://culore.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Mulțumesc, Oana! Sper că te-ai relaxat in concediu! App, am lăsat un model special pentru ziua de mâine! :D

      Delete
  3. Toate manichiurile imi plac dar ultima e preferata mea~ :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Andreea! Mă bucur să aflu asta. Dacă te inspiră cumvaaaaa... ;;) :D ...m-aș bucura să văd rezultatul! :*

      Delete
  4. Ai avut inspiratie! Sunt super cute! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Andra! Mă bucur că îți plac! :) Inspirația am adunat-o de mult, că dacă te uiți la lungimea unghiilor... :)) se vede :D

      Delete