September 3, 2013

TPA Group Challenge : 1.Inspired by pop art

Hello.
Si uite ca incep cu stangul o noua provocare...spun cu stangul, pentru ca postarea asta a cam intarziat 4 zile :(
Scuza ar fi faptul ca sambata am fost nasi si abia acum incepem sa ne revenim din oboseala.
Si sa nu o mai lungesc, altfel mai intarzie o zi... :)

Look at me...starting with the wrong foot a new challenge... this post was due 4 days ago, so please excuse me! On Saturday we were at a wedding and only now, we can say that we are well rested. :) To keep it short, let's see the nail art:









Later edit: The same design on my nails:




Am folosit numai vopsele acrilice, exceptie facand doar top coat-ul. :) Sper ca va place destul de mult incat sa uitati ca am intarziat ataaaaat de mult!
Va pup si va invit la prietenele mele la alta serie de pop art nails!

I used acrilic paint, except for the top coat. I hope you like it enough to make you forget it was posted later :)
Kisses!

8 comments:

  1. foarte dragute, pacat ca nu le-ai facut pe unghii :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. stiu, dar aveam unghiile deja facute pentru nunta si nu am putut sa le sterg. :( cred ca a fost singura data cand am ales tips-uri in locul unghiilor mele pentru o manichiura si sper sa nu se mai intample :D

      Delete
    2. hey...le-am refacut pe unghiile mele :D

      Delete
  2. e haios modelul si sunt sigura ca s-ar vedea super pe unghiile naturale

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Nu promit, dar sper sa am timp sa le fac si pe unghiile mele, mai ales ca mi-am sters unghiile de la nunta. :)

      Delete