November 10, 2011

Tragi-comic / Tragicomical


Cunoașteți sentimentul ăla de entuziasm când îți iei o ojă nouă și abia aștepți să o probezi? E magnific! Dar se compensează cu sentimentul trăit când oja de care te-ai îndrăgostit îți distruge unghia (cu tot cu baza pe care ai dat-o în prealabil). Le-am experimentat eu pe ambele, la interval de o zi :))

Do you know that feeling of excitement after buying a new nail polish and can`t wait to try it on? It`s magnificent! But when you see how it ruines your nails(even over base coat), that feeling is overwhelmed by sadnes! I experienced it all in one day!

E nuanța "Sequined Turquoise" de la AVON. Pe unghie e ca în sticluță, sunt mulțumită de cum arată, dar nu și de ce lasă în urmă :))
Învățare de minte...data viitoare, ojă albă pe sub, nu bază :))

The color is "Sequined Turquoise" from AVON. On the nail it`s exactly like in the bottle, I`m pleased with it, but not with the green nail bed.
Next time, before this nail polish, I`ll apply a white nail polish, not a transparent one. :))


Pe data viitoare!

See you next time!
     ;)

3 comments:

  1. eu sriam ca ojele de la Avon nus bune..si dai si multi bani pe te miri ce, dar, ce baza folosesti?? nu avea voie sa se intimple asta indiferent de oja..daca baza e una buna.. :(

    ReplyDelete
  2. Atunci am folosit baza de la Farmasi, dar in ultima vreme am observat ca Avon are oje mai pigmentate decat de obicei si cred ca asta e unul din motivele pt care mi-am distrus unghiile...asa-i, dai o groaza de bani pe ele, dar nu si daca esti reprezentant, atunci poti sa ti le iei din discount, deci nu dai bani deloc pe ele :D

    ReplyDelete
  3. Urasc ojele care-mi fac asa ceva la unghii..prefer sa le tin doar cu lac-tratament, decat sa ajunga asa, de la te miri ce culoare..

    ReplyDelete